Alla inlägg under januari 2010

Av Jessica - 31 januari 2010 11:56

Inte sove ett skit i natt och jag är ändå inge trött alls, vad är det här?

Någon som har tips hur man kan somna??

-

Jag satsar på en tidig kväll ikväll istället.. Nu ska jag kliva upp och äta frukost.

Hörs senare

PUSS<3

Av Jessica - 31 januari 2010 04:25

   Funderar ganska starkt på att köpa dessa, men vet inte om jag ska lägga pengar på de ? :/ hm. Var helt säker på att jag skulle köpa den vita klänningen men nu var den såklart slut i min storlek... typiskt.!


 Zip Low Blue Jeans SEK 395, Cheap Monday - NELLY.COMJB Skinny Jeans SEK 199, Jeane Blush - NELLY.COM   LaceStretch Bodycon Dress SEK 359, Rare Fashion - NELLY.COM     


PUSS<3

Av Jessica - 30 januari 2010 23:59

Här sitter jag och tråkar och lyssnar på musik med hörlurar. Jens kollar på jägarna och det är en film jag aldrig ser igen. UURSS, jag börja typ grina när Jens sa att vi skulle se den, men jag tvär vägra. Så den får han se själv!!  Så har jag äti godis så jag mår riktigt illa, got och blandat, gott och blandat saltat, salta bilar, chips och cola.. Uääee min mage mår inte riktigt bra just nu.

-

Men några Lapin och en ute kväll hade inte sutte hellt fel just nu.

Hoppas folk e peppade för Mars månad för då ska ja ut =D

Och hoppas många fler...

  PUSS<3

Av Jessica - 30 januari 2010 15:22

Godmorgon.

Vakna typ för en kvart sen, förstår inte hur jag kan sova så länge men men skönt att vila upp sig, för på torsdag börjar jag jobba igen.

Jens är på stadium och jobbar idag, fast han slutar om 40 min typ. Så jag ska väl ta och kliva upp nu och hoppa in i duschen och käka nånting.

 Skriver kanske senare

PUSS<3

Av Jessica - 28 januari 2010 18:18

Bög, mamma, kines

Ja den går runt i min skalle hela tiden. Den är inte bra men den e fast där i min hjärna. Som ett stort fan av Vakna med the voice så var ja juh tvungen och se vad de var för ny video med Josefin craford elr hur de nu stavas och dom andra två band medlemmarna i DOMENICER. Den e jävligt udda, lite skön, men inte bra. Hum...

Är den äns seriös kan man juh undra haha så jävla ful.

_-_

PUSS<3

Av Jessica - 28 januari 2010 02:34

Fylleskadan http://jensmikaelhaake.bloggplatsen.se är på toan och spyr.

Så går det, när man dricker för mycket.

 

PUSS<3

Av Jessica - 27 januari 2010 20:43

Fyafn vilken träning det är att hoppa runt i lägenheten på ett ben.. Jag är less på kryckorna så nu hoppar jag istället runt, ser säkert skit dumt ut men jag kände för att plocka iordning lite i lägenheten å fy fan vad jobbigt, tänkte jag skulle diska oxå men just nu e ja helt död, så ha sjunke ner i soffan. Undra om det är för sent att dammsuga?? äe spar det till imorn iställe kan jag dammsuga när Jens ligger bakis i sängen, de bli nog skoj ;). Han  nog dyng full nu skulle jag tippa på haha..

Själv e jag sober en månad till. Känns fan skönt att ta en paus från allt festande och drickande. Men i mars blire Parteeey!!

Just nu sitter jag och väntar på min mamma fakstikt som ska komma med påse och tejp så jag kan duscha så håller hon nog mig sällskap en stund ska fråga om hon kan plocka ner nya lakan å sånt också eftersom jag inte når upp till skåpet och jag vågar nog inte riktigt på att ställa mig på en av barstolarna hehe.

Inga fler brytna ben tack!

 

PUSS<3

Av Jessica - 27 januari 2010 15:06

Jaha ännu en dag av tråk... less less less

Funderar på att åka hem en sväng idag, Jens ska ut å festa å på krogen så ska se vad dom gör hemma så kanske åker dit ensväng. Men nu var jag fantasilös.

Hörs sen

PUSS<3

Ovido - Quiz & Flashcards