Alla inlägg under april 2010

Av Jessica - 30 april 2010 09:33

Hej å hå.

Sitter å äter pringles nu på morgon, inte bra.. Men jag har äte varmakoppen tomat soppa och snart ska jag ta och göra lite mat innan jag åker iväg på jobbet. OM jag nu får jobba idag men det tror jag, dom fick juh jobba över en halvtimme igår på jobbet. Så det vore juh bra om jag fick jobba.

Igår skulle jag egentligen iväg och spela spel med några från jobbet med guuud vilket konstigt humör jag var på igår kväll. Ena stunden hyper glad sen vart jag skit deppig.. var det mina första humörsvängningar tro, Eller så berode det på allt skit jag åt igår. Vart för mycket socker och sen inge socker alls. Men idag känns det bättre som tur e, kanske inte det bästa att äta chips på morgonen.

Nu ska jag nog ta å göra lite maaaat, Huuuungrig!!

Ikväll blir det lugna gatan iafal.

PUSS<3

Av Jessica - 29 april 2010 11:14






Hatar Hatar Hatar

att bli avbokad på jobbet precis när man gjort sig iordning.

JAG VILL JOBBA!!!

Av Jessica - 29 april 2010 08:33

Halooo dålig update jag vet =P

Men men vad gör man. Jobbar juh heltid nu å likaså Jens. Så vi bara jobbar, äter å sover, jobbar, äter, sover hehe. Men så skönt att vi båda jobbar heltid nu.

Så blir det flytt slutet av Maj förhoppningsvis, om det går vägen. Men då flyttar vi till en tvåa på 60 kvm uppe på Körfältet, så det blir riktigt Najjss.

Annars så vad händerr.....?? Väntar å väntar på kallelsen från ultraljudet som borde komma snart nu tycker jag, är i vecka 17 nu och man bruka göra ultraljud mellan vecka 18 och 20 ungefär.. Meen e så gaaalet nervös inför det, Känns som man knappt är gravid. Magen har juh växt lite gran och jag har gått upp 3 kg annars märker jag ingenting utav de. Men jag hoppas det är bra där inne i magen och jag hoppas vi kan få reda på könet på ultraljudet så h*n inte klämmer ihop bena sina hehe. Jag mena det ända säkra man har på att man är gravid är juh mina 3 gravidietstest jag gjorde som visade posetivt och dom gjorde  jag i Janurari eller var det början av februari??. Är huuuur nervös som helst inför ultraljudet måste jag säga. Urss urss, inte tänka mer på det.

Nu måste jag kliv aupp och göra lite frukost och sen laga lite mat, börjar tolv idag så behöver en matlåda till senare :) funderar på korvstroganof å ris.. Mmm gott!

Hörs nå

PUSS<3

Av Jessica - 19 april 2010 22:19

Sorryyyyy trodde verkligen inte så många skulle vara intresserade att köpa..

Ni får helt enkelt skicka ett mejl till mig på Persika89@hotmail.com på exakta grejorna ni vill ha skickat till er.. så jag kan få eran adress.. OSV.

Om det väger över 2 kg kostar de 100 kr i frakt och under 2 kg kostar de 40 kr.

tror dock det knappast väger över 2 kg men men.

 Som sagt skicka iväg ett mejl på det ni vill ha så blir det lite lättare.

PUSS<3


Av Jessica - 18 april 2010 18:46

Tar tag i det här och försöker sälja en heldel kläder, och hoppas på något kan vara intressant!



   

Basketshorts från Stadium, använda ett fåtal ggr. Stl Small

50 :-

Kjol från gintricot. Stl. Xsmall.

50 :-   

Korsett från MQ, Använd en gång. Stl. 34.

150:-

    

3 par benvärmare.

10 :-/st


   

Top från topshop, använd en gång. Stl.6

200 :-

     

Linne från Gina tricot. Stl 34

100 :-


Vit student klänning från Gina tricot. Stl M

100 :-


Grön top från Ginatricot, använd ytterst lite. Stl 34

100 :-


                            

Bruna strumpbyxor med spets längst ner, aldrig använd. Stl Xsmal.

Röda leggins, använd engång. Stl Small

10 :-/st


Två sjalar

20 :-/st


Rödprickig kjol. Stl Small.

20:-


Grå kappa från hm, knappt använd. Stl 32.

200 :-


Vit jacka från JC. Stl Xsmall

200 :-


Blå everest dunjacka från Stadium. Stl 34.

300 :-


Vit/svart randig tröja från halens. Använd kanske 2-3 ggr. Stl 34/36.

100:-


Blå skjorta från Only. Stl Xsmall

50:-


Vit halterneck från Hm. stl Xsmall

50:-


Brun Top från hm. stl Small.

50:-


Vit top från Hm. stl  Xsmall. litet hål vid ryggen. Använd nångång bara.

20 :-


Top från JC. Stl Xsmall

50 :-


Tub klänning/topp från carlings. Använd en gång. stl Small

100 :-


Röd klännging/topp från Gina tricot. Stl Small

50 :-


 

Ett par skor köpta från Nelly.se. Aldrig använda. Stl 36

350:-


Så det var väl allt tror jag. Släng in en kommentar om ni är intresserad av något.

Kan skickas om ni är villig att stå för frakten.

Ha det gött

PUSS<3

Av Jessica - 16 april 2010 09:10

Lääänge sen nu...

Idag är jag ledig :) Alla flyg är juh inställda så vi får ingen post på jobbet så det var ganska najs, blir jobbigare på måndag kommer få sjuuukt mkt då. Ursss men de är bara å ställa in sig på över tid då. Sååå vad blir det idaG?? Jag ska snart gör iordning frukost iallfall, sen ska jag väcka Jensa. hehe så snäll som jag är. Ikväll blire iafall grillning borta hos Peter & louise med hela jobbskaran & min fina älskling, kommer bli sjuukt gott, glömde dock köpa mina marsmallows igår så måste iväg å köpa det senare. Vädret verkar vara på våran sida iallafall. Yeeaahj!! Årets första grillning.

Ja vad mer har man att berätta?

Jooo tänkte sälja lite grejor som jag vill bli av med så tänkte försöka lägga ut det här på bloggen senare å se om nån är intresserad, Nå studentklänningar å nå skor som jag aldrig använt så ni får kika in senare å se fall ni hittar nå inressant. Om inte idag så i helgen iallafall :).

Nu blire frukost

PUSS<3

Av Jessica - 4 april 2010 16:21

Faseeen galet bra väder idag alltså, riktigt varmt och skönt ute.

Dagen börjar på max med Pavid, gott med hamburgare må jag säga, sen beslöt vi oss för att gå ut en sväng eftersom det var så bra väder så vi for ner till badhusparken och satt oss i solen ett tag, skönt som bara den !

Sen gick vi på jackt efter mjukglass utan att lyckas. Så sen skjusade jag hem pavid och jag for hem och nu har jag gaaalet ont i knät, förstår inte varför. Kanske belastar det för mycket eller nåt, men jag orkar inte ha dom där dumma kryckorna.

Ska vila lite till sen ska jag plocka undan lite här hemma eftersom ikväll kommer en tjej och kollar på våran lägenhet :).

Jag och Pavid på någon fest för länge sen :P Måste vart innan sommarn eller i sommras kanske, who knows!

Måste bli mycket bättre på å lägga upp bilder, bli så tråkigt annars.

Jajaaa

 Hörs sen kanske

PUSS<3

Av Jessica - 3 april 2010 00:52

Det blev badhuset och realaxen idag iallafall, även fast jag inte hade nå pengar så hur gick det till?? hehe.

Meen fyfasen vad skönt det vara att få bada, jag har längtat efter det sen jag fick gips på benet och nu 3 månader efter så äntligen. Riktigt skönt och mysig dag hade vi där, så det gör jag gärna om.

När vi kom hem så var det dags att tvätta, diska, dammsuga, torka golvet och laga mat. Jobbiiiiigt!!! Men det gick bra och fort nu när vi är två som kan göra det. Så imorn ska jag ta och dammtorka lite medans Jens är på jobbet och sen när han kommer hem blire påskmiddag uppe hos Jossan och Robin så det bli trevligt. Sen på söndag så kommer en tjej hit och ska kolla på våran lägenhet "därför denna ståhej med att göra fint här hemma". Efter hon har kollat på våran ska vi kika in hennes lägenhet, så blir det kanske förhoppningsvis byte av lägenhet. Så hoppas den är fin och hon tycker våran är fin. Viill ha stööööörrre nu juuuh. Och hoppas hon har badkar hehe.

Ne nu ska jag ta och borsta tänderna och sova.

Hörs imorn kanske

PUSS<3

Ovido - Quiz & Flashcards