Alla inlägg under juli 2010

Av Jessica - 29 juli 2010 11:24

Tiden bara springer fram hehe :)

V 28 idag. Härligt!!

Lilltjejen sparkar på som bara den.. fast nu blir det mest som att hon trycker ut på magen, märks att hon är vid liv iallafall. Igår var jag & Jens å köpte mera barnkläder på HM, så himla härligt att gå å köpa småkläder. Vart 6 par strumpor, ett par pösigajeans, hello kitty tröja och två mössor :) Men nu har vi nog köpstopp på kläder under stl 62 hehe. Var och hämta ut en box med lite roligt i på babyproffsen också, där vi fick en blöjhink med refill, amninginlägg, blöjor, vanish fläckbortagning.. så var det lite annat smått och gott. Jätte bra faktiskt! Köpte till 3 refill till blöjhinken också, å dom är inte billiga vill ja lova.

~*~

Spjällsängen står redo å klar också. Så nu är hon välkommen när hon är redo, Inte allt för tidigt bara. Ska få hjälp att sätta upp sänghimeln någon dag också.

Pappa ska hjälpa oss med klädkammaren idag iallafall så vi kan hänga upp mer kläder, så vi kan lägga lilltjejens kläder i byrån. :)

  Idag måste jag & Jens bestämma oss för tapeter som vi vill ha i sovrummet också så vi får det gjort nångång. Vill ju ha klart det innan hon kommer. Tur man har en bror som ska börja sista året på målerilinjen som kan hjälpa oss ;)

Men nu ska jag nog ta och göra mig iordning. Staden om en timme för en liten fika med Sanna.

Ska försöka upptatera lite mera i fortsättningen.

PUSS<3

~*~

Av Jessica - 26 juli 2010 13:15

Grattis   Josefin å Robin till lillen =)

Helt underbart liten söt kille.

~~*~~


Längtar som tusan till min och Jens lille vill komma ut. 3 månder kvar nu!!!

Av Jessica - 21 juli 2010 10:27

Ett par skor köpta från nelly som jag aldrig har använt. stl 36. 300:-

    Fred Perry skor, använd 2 ggr. Stl 36. 300:-


Skicka ett mejl eller släng in en kommentar med eran mejladress om ni är intresserad av att köpa.


PUSS<3

Ovido - Quiz & Flashcards