Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

22 Oktober

Av Jessica - 22 oktober 2010 08:11

Värkarna avtog igår. Har haft två små värkar nu på morgonen annars har ja sove helt underbart inatt. Såå sköönt!!

Slemmisen gick igår kväll också så de känns som det är nånting på gång iallafall så det känns ju bra. Blev inte robin hood igår så den blir väl idag istället, blev att vi kikade på Bounty hounter istället. Den var bra men blev lite distraherad när jag kom på att jag kankse ska kolla hur långt det var mellan värkarna och om dom var regelbundna. 6 min, 6 min, 6 min sen blev det typ 13 min  sen 8 , 7 , 6 hehe ja dom kom väldigt olika. Sen  avtog dom helt och vi gick och la oss. Så får väl se vad som händer idag, nu ska jag ta och käka lite frukost iallafall.

PUSS<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 23 juni 2011 20:24

http://xjessiiicaaax.blogspot.com/

Av Jessica - 23 juni 2011 20:24

http://xjessiiicaaax.blogspot.com/

Av Jessica - 8 juni 2011 21:05

Hej hej =) Jäklar vilken sommarvärme vi haft idag, helt otroligt! När jag och Novali klev utanför dörren var det som att kliva av planet när man landat i ett varmt land.. Men härligt.. Dock höll jag på att tuppa av på vägen in till stan i mina sva...

Av Jessica - 30 maj 2011 23:09

hej heej.. Ska snart sova men bjuder på en bild innan.. orkar inte lägga upp alla bilder som jag sa att jag skulle för det tar sån lång tid eftersom vi har endast iphone som internet.. Jag &  David Fest _   Hade  en bra morsdag iallafall. F...

Av Jessica - 27 maj 2011 09:09

Hej hej :) Hoppas allt är bra med er. Här är det bara bra, lite snorig och hostig av pollen bara.. Skit väder är det ute också,  regnar som bara den och rätt så mulet också. Triist! Novali ha somna om efter sin frukost så tänkte jag kunde väl...

Ovido - Quiz & Flashcards