Alla inlägg under juni 2010

Av Jessica - 27 juni 2010 09:25

Hyffsad dålig uptatering ja vet.. Men men vad gör man. Kom hem från stockhom igår iallafall, har haft det hur skönt som helst. Vi bodde på Elite hotell plaza i 4 nätter, jätte fint 4 stjärnigt hotell mitt på stureplan hehe inte meningen att vi skulle hamna precis där men det gick bra det å. Vi har haft det kanon bra iallafall. Midsommar firade vi inte direkt utan vi var först inne i gamla stan och chillade och sen på kvällen drog jag och Jens på grönan. Vi åkte 3 karuseller för mer kunde jag inte åka pågrund av att jag är gravid då. Jätte många karuseller som jag inte kunde åka. Men vi hade trevligt där ändå, spelade lite spel å lotter och jag köpte lite sockervadd. Mumma, men ont i magen fick jag. Men nu är vi hemma i det kalla Östersund igen Huaa, Vill tillbaka till stockholm nu. Eller ännu mer söderöver. Tänkte slänga upp lite bilder på barnkläderna vi köpte i stockholm och barnvagnen har jag juh inte visat än heller så den åker upp den med.. Till mig själv köpte jag inte så mkt, ett mamma linne, en klänning, en tröja och tre par skor. Men ska nog sälja ett par. Ett par svarta fred perry skor stl 36 så kanske slänger upp en bild på dom sen å ser fall någon är intresserad. Dom är helt ny och inte använda :)


Nu kommer lite bilder


3 bodysar, 4 par byxor och 3 par strumpor köpte vi på Hm


 

Lite rosa kläder :) , tror vi köpte de inne på Åhlens city på rea. Och en lite sötkanin som ska få sitta i spjäl sängen och vänta på Nova. =)     Barnvagnen köpte vi för typ en månad sen av några på blocket. 1600 fick vi ge för den och den är jätte fräsch och fin.


Lite mer bilder från stockhom, tyvärr vart det nå fel på min kamera så ungefär 30 bilder försvann. Så jag har nästan bara en massa kort från skansen nu.


                                 

PUSS<3

Ovido - Quiz & Flashcards