Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

kaos!

Av Jessica - 19 oktober 2010 22:57

Blev inga skor idag, de får vänta. Köpte grejor till lägenheten istället, igen. Meen det är juh så roligt =D. Men just nu lever vi i ett kaoooss med grejor, alla våra grejor har flyttats från sovrummet ut i vardagsrummet där jag just nu ligger i min säng. Imorn bitti kommer en måleri firma och ska spakla senare på eftermiddagen kommer dom och sätter upp tapeterna i sovrummet, såååå sköönt att äntligen det blir gjort för dom var lite sega till att komma till skott då dom först sa att det skulle göras förra veckan.

Men nu så äntligen!!!!

Förövrigt har jag mega ont i mitt ben, benet jag bröt i Januari.. Det kan väl inte vara bra? Fick ont efter vi gick på stan, nu är det lite bättre men jag går helst inte så mycket. Jag antar att det beror på att jag är rätt tung nu och benet är juh felläkt 6 grader. Faan kommer säkert bli en operation ändån, vill verkligen inte det. Och när hade dom tänkt göra den i så fall. Hur ska jag ta hand om en liten bebis med ja gips eller vad det nu är jag får, kryckor iallafall.. Nej nej det går inte. Jag tänker hoppas på att smärtan försvinner så fort lillan är född. Hoppas hoppas hoppas!! Hon får gärna komma i övermorn den 21 då hon är beräknad. Har inget mig emot alls hehe!

Bara tapeterna är uppe i sovrummet och jag fått sätta upp lampan och sänghimmeln

så får hon komma på engång, det är bara det jag vill ha klart innan.

Jaja gäsp gäsp kanske sova lite gran.

Vi hörs

PUSS<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 23 juni 2011 20:24

http://xjessiiicaaax.blogspot.com/

Av Jessica - 23 juni 2011 20:24

http://xjessiiicaaax.blogspot.com/

Av Jessica - 8 juni 2011 21:05

Hej hej =) Jäklar vilken sommarvärme vi haft idag, helt otroligt! När jag och Novali klev utanför dörren var det som att kliva av planet när man landat i ett varmt land.. Men härligt.. Dock höll jag på att tuppa av på vägen in till stan i mina sva...

Av Jessica - 30 maj 2011 23:09

hej heej.. Ska snart sova men bjuder på en bild innan.. orkar inte lägga upp alla bilder som jag sa att jag skulle för det tar sån lång tid eftersom vi har endast iphone som internet.. Jag &  David Fest _   Hade  en bra morsdag iallafall. F...

Av Jessica - 27 maj 2011 09:09

Hej hej :) Hoppas allt är bra med er. Här är det bara bra, lite snorig och hostig av pollen bara.. Skit väder är det ute också,  regnar som bara den och rätt så mulet också. Triist! Novali ha somna om efter sin frukost så tänkte jag kunde väl...

Ovido - Quiz & Flashcards