Alla inlägg under augusti 2010

Av Jessica - 30 augusti 2010 23:10

Någon som ha e-legitimation på nordea som kan hjälpa mig? Jag förstår inte varför det inte funkar, ha laddat ner säkerhetprogrammet å de som ska laddas ner men det vill ändå inte funka.. Någon som kan vara snäll och förklara för mig vad jag gör för fel :S ska såklart använda det till försäkringskassans hemsida.

PUSS<3

Av Jessica - 24 augusti 2010 15:43

31+5 idag.

Ingen upptatering ja vet, meeen jag orkar inte skriva. Gör det när jag tar mig orken till.

Allt går bara bra iallafall, jag mår bra, bebis mår bra. Det börjar bli lite halv tungt och det känns som jag vart gravid i evigheter nu. 2 månader kvar nu.. Lääängtar!!!!

På fredag åker jag och jens tåg till uppala för att gå på dop på lördagen. Min kusin Andreas tvillingar Nora & Elias ska döpas, så det blir nog trevligt. Vi kommer hem på söndagen sen igen. Så det blir nog sista turen nu som vi reser innan lillfisen kommer ut. Ska försöka hinna in på Ikea när vi är där också och inhandla lite små prylar. Och Subway såklart eftersom det inte finns i stan längre.. Dom har till och med tage bort det i åre & i sundsvall ha ja hört.. dåligt!!!

Så här såg jag ut för 2 veckor sen i vecka 30. Kanske lite större nu då =) 

PUSS<3

Ovido - Quiz & Flashcards