Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

19 Oktober

Av Jessica - 19 oktober 2010 11:23

Barnmorskan kl 8 imorse gick hur bra som helst, allt såg bra ut som det har gjort genom hela graviditeten. Var bara lågt blodvärde ett tag 117 tror jag det låg på, men nu ligger det på 132 så jag behöver inte äta nå mer järntabletter, ska spara dom till efter förlossning då jag kan förlora en hel del blod.

Nu sitter vi här hemma och ja.. spelar wii, vad annars lixom hehe.

Jens är ledig idag men är fortfarande jätte förskyld, blir iallafall en sväng på lillänge och sedan staden.

Funderar på å köpa dessa skor på skopunkten.

 

Kostar bara 199 kr men jag får se hur det blir.

Nej åter till spelandet, vi hörs!

PUSS<3

 
 
marielle

marielle

19 oktober 2010 13:42

2 dagar kvar nu va:D? gud vad ni ska längta!!

http://mariellesanna.blogg.se

Jessica

19 oktober 2010 15:09

Yeas 2 dagar kvar :D riktigt spännande nu.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 23 juni 2011 20:24

http://xjessiiicaaax.blogspot.com/

Av Jessica - 23 juni 2011 20:24

http://xjessiiicaaax.blogspot.com/

Av Jessica - 8 juni 2011 21:05

Hej hej =) Jäklar vilken sommarvärme vi haft idag, helt otroligt! När jag och Novali klev utanför dörren var det som att kliva av planet när man landat i ett varmt land.. Men härligt.. Dock höll jag på att tuppa av på vägen in till stan i mina sva...

Av Jessica - 30 maj 2011 23:09

hej heej.. Ska snart sova men bjuder på en bild innan.. orkar inte lägga upp alla bilder som jag sa att jag skulle för det tar sån lång tid eftersom vi har endast iphone som internet.. Jag &  David Fest _   Hade  en bra morsdag iallafall. F...

Av Jessica - 27 maj 2011 09:09

Hej hej :) Hoppas allt är bra med er. Här är det bara bra, lite snorig och hostig av pollen bara.. Skit väder är det ute också,  regnar som bara den och rätt så mulet också. Triist! Novali ha somna om efter sin frukost så tänkte jag kunde väl...

Ovido - Quiz & Flashcards