Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Dagen med stort D, idag är hon beräknad....

Av Jessica - 21 oktober 2010 18:46

.. men Ingen bebis än.


Imorse var jag och Mamma på jysk när dom öppna.. fick 100 kr i presentkort eftersom vi var bland dom 50 första att handla. Meen Det kan inte har vart mer än 30 pers där.

Köpte två prydnadskuddar till sängen, matta till sovrummet, galgar och lite andra små prylar.

Tapeterna är klar i sovrummet också, Å jäklar vad snyggt det blev. Tror det tog kanske en timme för dom att få upp tapeterna, fort gick det. Ska försöka knäppa ett kort senare så ni får se hur det blev med allt.

Annars så har det inte hänt så mycket idag. Var för en stund sen på stan och hyrde 3 blue-ray filmer så blir snart till och se den första.. Tror det blir Robin Hood först.

Har haft lite onda förverkar sen vi åkte ner på stan men inga regelbundna än, Så det är väl bara å vänta å se fall de e falsk alarm eller om dom blir regelbundna så småningom.

Nej nu ska jag inte sitta här mer.

Ha de gött.

PUSS<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 23 juni 2011 20:24

http://xjessiiicaaax.blogspot.com/

Av Jessica - 23 juni 2011 20:24

http://xjessiiicaaax.blogspot.com/

Av Jessica - 8 juni 2011 21:05

Hej hej =) Jäklar vilken sommarvärme vi haft idag, helt otroligt! När jag och Novali klev utanför dörren var det som att kliva av planet när man landat i ett varmt land.. Men härligt.. Dock höll jag på att tuppa av på vägen in till stan i mina sva...

Av Jessica - 30 maj 2011 23:09

hej heej.. Ska snart sova men bjuder på en bild innan.. orkar inte lägga upp alla bilder som jag sa att jag skulle för det tar sån lång tid eftersom vi har endast iphone som internet.. Jag &  David Fest _   Hade  en bra morsdag iallafall. F...

Av Jessica - 27 maj 2011 09:09

Hej hej :) Hoppas allt är bra med er. Här är det bara bra, lite snorig och hostig av pollen bara.. Skit väder är det ute också,  regnar som bara den och rätt så mulet också. Triist! Novali ha somna om efter sin frukost så tänkte jag kunde väl...

Ovido - Quiz & Flashcards