Alla inlägg under september 2010

Av Jessica - 25 september 2010 08:22

Ja inte mycket till blogg nu för tiden, men ibland så hehe.

Vakna tidigt idag.. strax före 7 faktsikt. Inte så roligt på en lördag morgon men men, vakna av riktigt smärta i höfterna och ryggslutet. Måste ha sove konstigt för har fortfarande ont, kan juh även bero på att jag först jobba igår sen var å köpte tv å sen stor handla, blev lite mycket kanske. Idag är det v 36+2 iallafall, inte alls länge kvar nu =D Mindre än en månad, om jag nu inte gå över tiden.. de vet man juh aldrig.

Idag ska pappa å famillia flytta till nedre Torvalla å Jens ska dit å hjälpa till, för mig kan det bli lite svårt eftersom jag inte kan lyfta tunga saker så jag ska faktiskt ut på stan å leta efter present till Jens som fyller 20 år imorgon. Tror jag vet vad jag ska köpa men jag får se..

 När dom flyttat klart blire Pizza iallafall och sen ikväll ska Jensa ut med kompisarna å festa.. Blir nog antagligen sista utekvällen för han nu innan lilltjejen kommer =). Sen vågar han inte gå ut nå mer säger han hehe.

Får se vad jag hittar på ikväll, bli nog inte allt för mycket om jag har lika ont ikväll men ska hoppa i ett bad nu faktsikt.. det bruka alltid göra så det blir bättre.

  I vecka 34 någongång.

Ska försöka komma ihåg å ta nå kort nu i vecka 36 också.

PUSS<3

Ovido - Quiz & Flashcards